Connect with us

زیبایی

تیتانیوم لیزر سوپرانو آیس | فروش فوری و اقساطی 09137106334

Published

on

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم

نسل جدید

کارکرد

مدل ها

روش

دستورالعمل های بعد از درمان

 

شکل ها

شکل 1: تیتانیوم لیزر 2021

شکل 2:سوپرانو آیس تیتانیوم

 

 

لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم

تیتانیوم/ اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که از موهای ناخواسته رنج می برید و به دنبال راه حل طولانی مدت هستید ، ما می توانیم روشی ایمن ، موثر و بدون درد را برای از بین بردن موهای ناخواسته با استفاده از لیزر   Soprano Titanium به شما ارائه دهیم با سریعتر از زمانهای درمان کنید. لیزر تیتانیوم

نسل جدید

Soprano Titanium نسل بعدی لیزر موهای زائد است. این یک راه حل موثر و دائمی برای کاهش مو است که ساده و آسان است. از فناوری پیشرفته لیزر پزشکی استفاده می کند و آن را با راحتی و راحتی سفر به آبگرم ترکیب می کند. در واقع ، سوپرانو تیتانیوم از فناوری جدیدی استفاده می کند که به عنوان یکی از راحت ترین گزینه های لیزر موهای زائد موجود توصیف شده است. اگر در جاهای دیگر لیزر موهای زائد انجام داده اید و فکر می کنید خیلی ناراحت کننده است ، بیایید و تفاوت را تجربه کنید.

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم

شکل 1: تیتانیوم لیزر 2021

کارکرد

روش لیزر موهای زائد Soprano Titanium برخلاف سایر روش های لیزر موهای زائد است. Soprano Titanium با دارا بودن فناوری انحصاری سه بعدی خود ، سه طول موج لیزری م effectiveثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و عمق بافت های مختلف و ساختارهای آناتومیکی داخل فولیکول مو را همزمان هدف قرار می دهد.

مدل ها

  • Alexandrite  755nm  – این طول موج برای هدف قرار دادن طیف وسیعی از رنگ ها و انواع موها ، از جمله موهای نازک و موهایی که رنگ روشن دارند ، استفاده می شود و حتی می تواند موهای تعبیه شده را نیز مورد بررسی قرار دهد.
  • SPEED 810nm – این طول موج برای انواع پوست های تیره استفاده می شود و فولیکول عمیق مو را هدف قرار می دهد. دارای عمق نفوذ متوسطی برای درمان نواحی مانند بازوها ، پاها ، گونه ها و چانه است.
  • YAG 1064 – YAG 1064 بیشترین طول موج را دارد و برای درمان موهای نهفته ، مانند موهایی که ممکن است در زیر بغل و ناحیه تناسلی ایجاد شوند ، ایده آل است و عمیق ترین قسمتهای فولیکول را برای م effectiveثرترین درمان لیزر موهای زائد ممکن هدف قرار می دهد. تیتانیوم

روش

یک لایه نازک از ژل سرد و شفاف (مشابه آنچه در صداهای فوق العاده استفاده می شود) روی ناحیه اعمال می شود تا لیزر بتواند به راحتی بر روی ناحیه حرکت کند. سپس لیزر سر لیزر را با حرکت گسترده ای روی ناحیه 6 تا 12 بار مانند یک برس رنگ اجرا می کند. این انفجارهای کوچک انرژی را 10 بار در ثانیه شلیک می کند و به آرامی و به آرامی فولیکول های مو را گرم می کند. احساس می کنید که ناحیه کمی گرم می شود اما در عین حال نکته درمانی ثبت شده DualChill پوست شما را خنک و راحت نگه می دارد.

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم

شکل 2:سوپرانو آیس تیتانیوم

دستورالعمل های بعد از درمان

به طور معمول پوست پس از درمان کمی گرم و قرمز می شود ، اما به طور معمول در عرض چند دقیقه یا چند ساعت از بین می رود. برای اطمینان از حداکثر راحتی پس از درمان ، این نکات مراقبتی را دنبال کنید. 

اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب
شما نباید پوست تحت درمان را حداقل 4 هفته قبل یا بعد از درمان در معرض اشعه ماوراء بنفش یا خود برنزه (تخت های آفتابگیر) قرار دهید. اگر پوست شما برنزه می شود (برنزه فعال) ، در این صورت بیشتر در معرض ابتلا به بیش از حد رنگدانه یا سوختگی هستید. لیزر تیتانیوم

از ژل تسکین دهنده استفاده
کنید باید از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید – اگر این ناحیه مانند صورت/بازوها/گردن شما در معرض دید است ، مطمئن شوید که هر روز از کرم با SPF بالا برای جلوگیری از برنزه شدن استفاده می کنید (حدود SPF 30 و بالاتر) به اگر پوست شما کمی احساس درد می کند ، می توانید از محصولات آرامش بخش ساده مانند ژل آلوئه ورا استفاده کنید. این ژل به شما کمک می کند تا هرگونه قرمزی را که از لیزر تجربه می کنید ، آرام کنید.

از مواد شیمیایی خشن اجتناب کنید
این بدان معناست که از سفیدکننده یا محصولات معطر مانند روغن های رایحه درمانی حداقل 24 تا 48 ساعت در ناحیه تحت درمان استفاده نکنید. همچنین از شنا در آب کلر دار به مدت 48-72 ساعت خودداری کنید.

اپیلاسیون ، نخ کشیدن یا برداشتن ناحیه تحت درمان که می کند
توانید اصلاح کنید یا در بین درمانها انجام دهید. توصیه می شود 24 تا 48 ساعت پس از درمان ناحیه را به حال خود رها کنید تا از هرگونه تحریک پوستی جلوگیری شود.

از حمام گرم/دوش اجتناب کنید
اگر لیزر موهای زائد بدن خود را انجام داده اید ، بهتر است از حمام یا دوش آب گرم (سونا/بخار) به مدت 24-48 ساعت اجتناب کنید ، زیرا می تواند باعث تحریک پوست شود ، به ویژه اگر حساس هستید. پوست.

از لایه برداری خودداری کنید
اگر لیزر موهای زائد روی صورت خود داشته اید ، باید حداقل 14 روز قبل یا بعد از درمان از انجام درمان های سخت مانند لایه برداری شیمیایی ، میکرودرم ابریژن اجتناب کنید. تیتانیوم

 

دایود لیزر یا لیزر دایود

لیزر موهای زائد ، بایدها و نبایدها قبل ، حین و بعد از لیزر موهای زائد 09137106334

Published

on

لیزر موهای زائد ، بایدها و نبایدها قبل ، حین و بعد از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ، بایدها و نبایدها قبل ، حین و بعد از لیزر موهای زائد

سوپرانو

Soprano ICE Platinum نسل جدید سیستم حذف موهای زاید است

سوپرانوآیس توسط کلینیک های پیشرفته حذف موهای زاید و پزشکان پیشتاز در سراسر دنیا استفاده می شود .

با آمیختن چندین تکنولوژی و طول موج لیزر سوپرانوآیس به شما امکان عمل بدون درد با تعدادی زیادی بیمار با موهای گوناگون را می دهد.

سوپرانوآیس دارای تکنولوژی منحصر به فرد الکس نیز می باشد که جذب بالای مفید طول موج الکساندرایت 755 نانومتر را با پوشش درمانی،راحتی و ماندگاری و ابقای اشعه لیزر دایودی ترکیب می کند.

قبل از لیزر موهای زائد

اولا ، قبل از انجام لیزر درمانی ، نباید منطقه تحت درمان را در معرض نور خورشید یا تختخواب قرار دهید. هر زمان که قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب ناپذیر باشد ، باید از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا ترجیحا کل بلوک SPF 50 استفاده شود.

شما باید از چیدن ، اپیلاسیون یا سفید شدن موها به مدت شش هفته قبل از درمان خودداری کنید. حفظ ریشه و رنگدانه مو برای موفقیت در درمان با لیزر ضروری است.

بسیار مهم است که روز یا شب قبل از قرار ملاقات ، ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید. انجام این کار از آسیب حرارتی به سطح پوست جلوگیری می کند زیرا مویی در سطح وجود نخواهد داشت تا انرژی لیزر را جذب کند. این اجازه می دهد تا لیزر مستقیماً به فولیکول مو برسد. همچنین در صورت بریده شدن سطح در حین تراشیدن ، پوست را ترمیم می کند.

در حین لیزر موهای زائد

در حین عمل ، ملاحظات ایمنی خاصی مهم است. بیمار و هر شخص دیگری در اتاق لیزر برای جلوگیری از خطر آسیب شبکیه به پوشیدن محافظ چشم نیاز دارند. یک جت هوای سرد با لیزر برای به حداقل رساندن آسیب اپیدرمی و افزایش راحتی بیمار استفاده می شود. استفاده از بی حسی موضعی اختیاری است.

بعد از لیزر موهای زائد

بلافاصله پس از درمان ، ناحیه ممکن است اریتم (قرمزی و کمی تورم) در اطراف فولیکول ها را نشان دهد که شبیه توده های غاز بزرگ است.

حدود 2 یا 3 هفته پس از لیزر موهای زائد ، 10 تا 20 درصد موهای تحت درمان از بین می روند. در مرحله بهبودی ، ناحیه باید با ظرافت درمان شود. مالش یا خراش ندهید. اگر پوسته ای ایجاد شد بگذارید خود به خود بیفتد. چند بار در روز یک لایه نازک از پماد آلوئه ورا را روی ناحیه تحت درمان بمالید تا مرطوب بماند. منطقه را خشک کنید در صورت متورم شدن یا پوسته پوسته شدن ناحیه را اصلاح نکنید.

هنگام تورم روی یخ قرار دهید. یخ را در یک پارچه نرم تمیز بپیچید. ناراحتی یا سوزش ممکن است با پاراستامول برطرف شود. ایبوپروفن یا آسپرین مصرف نکنید زیرا این داروها ممکن است به نور لیزر واکنش نشان دهند. اگر نیاز به آرایش روی ناحیه دارید باید آن را بطور ظریف بمالید و پاک کنید. مالش بیش از حد می تواند ناحیه تحت درمان را باز کرده و احتمال ایجاد زخم را افزایش دهد. پس از درمان لیزر موهای زائد تا دو روز از ورزش و ورزش های سنگین خودداری کنید. هرچند پیاده روی تشویق می شود.

از حمام های بسیار داغ ، دوش ها ، حمام های بخار یا سونا خودداری کنید و دو تا سه روز در آب کلر قوی شنا نکنید. به مدت 24 تا 48 ساعت از کرم های سفید کننده یا محصولات عطری استفاده نکنید. به مدت یک هفته از لایه برداری یا لایه برداری خودداری کنید. سعی کنید تا دو یا سه روز از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید. و در صورت وجود علائم عفونت مانند چرک ، حساسیت یا تب ، با کلینیک تماس بگیرید. دستورات مراقبت از پوست بعد از درمان باید رعایت شود تا از عوارض جلوگیری شود.

Continue Reading

زیبایی

هایفو زیبایی و لاغری بهترین ها | یانی طب لیزر 09137106334

Published

on

هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU,

هایفو

فهرست مطالب

فیس لیفت غیرجراحی ، سفت کننده پوست | یانی طب لیزر

فیس لیفت غیر جراحی HIFU و سفت کننده پوست

اسکالپتینگ بدن HIFU و سفت شدن پوست

HIFU چگونه کار می کند؟ | alexdiod.ir

دستگاه های Ultraformer 3 و ULFIT آخرین فناوری HIFU را با موارد زیر ارائه می دهند:

آیا من برای یک صورت غیر جراحی نامزد هستم؟

آیا HIFU درمان مناسب برای بدن من است؟

مزایای دیگر از ULTRAFORMER 3 و ULFIT درمان

سوالات متداول درمان HIFU

هزینه HIFU

آیا HIFU ایمن است؟

درمان HIFU من چقدر طول خواهد کشید؟

آیا درمان هایفو درد آور است؟

آیا عوارض جانبی دارد؟

آیا نتایج دائمی هستند؟

 

شکل ها

شکل 1: هایفو 12 بعدی

شکل 2: هایغو 10 بعدی آیس

 

 

 

فیس لیفت غیرجراحی ، سفت کننده پوست | یانی طب لیزر

هایفو با جدیدترین فناوری در درمان های HIFU ، می تواند ظاهر جوان شما را بدون جراحی تهاجمی به شما ارائه دهد. درمانها ظاهر جوانتر با پوست کشیده و سفت شده ایجاد می کند و می تواند نواحی مشکل دار صورت و بدن شما را به طور م andثر و ایمن برطرف کند. لیفت صورت بدون جراحی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد ، به طور طبیعی تولید کلاژن را تحریک می کند و می تواند گردش خون را بهبود بخشد و ظاهری محکم ، صاف و جوانتر ایجاد کند. هایفو زیبایی و لاغری

هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 12 بعدی آیس,آیس,هایفو,12 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,12 بعدی,2021 HIFU,12Dهایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 12 بعدی آیس,آیس,هایفو,12 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,12 بعدی,2021 HIFU,12Dهایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 12 بعدی آیس,آیس,هایفو,12 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,هایفو 12 بعدی,عکس هایفو,12 بعدی,2021 HIFU,12D

شکل 1: هایفو 12 بعدی

 

فیس لیفت غیر جراحی HIFU و سفت کننده پوست

در هر دو کلینیک Pêche Medispa ما می توانیم لیفت صورت HIFU بدون جراحی ارائه دهیم. کلینیک Teneriffe ما محل Ultraformer 3 ما است ، در حالی که در Mooloolaba ، دستگاه ULFIT ما را پیدا خواهید کرد. هر دوی این دستگاه ها از جدیدترین فناوری برای ارائه استاندارد طلا در درمان های HIFU استفاده می کنند.

درمان HIFU یک روش سونوگرافی بی خطر و بدون جراحی برای صورت است که با اثرات زمان و گرانش مقابله می کند. برنامه های کاربردی عبارتند از:

  • پیشانی
  • چشم ها
  • گونه ها
  • خط فک
  • غبغب
  • گردن

اسکالپتینگ بدن HIFU و سفت شدن پوست

نتایج برجسته تنها با صورت و گردن با دستگاه های Ultraformer 3 و ULFIT محدود نمی شود. از طریق نفوذ عمیق با کارتریج های 6 ، 9 و 13 میلی متری و فرکانس متغیر ، ما این دستگاه های HIFU را برای هدف قرار دادن چربی های سرسخت و ایجاد بدن مورد نظر خود ، تطبیق می دهیم.

با درمان هایفو (HIFU) این نواحی بدن را دوباره تعریف کنید:

  • دکلته
  • بازوها
  • آکسیلا
  • دست ها
  • زانو
  • شکم
  • ناحیه سوتین
  • رانهای داخلی و خارجی
  • سلولیت

HIFU چگونه کار می کند؟ | alexdiod.ir

کلاژن ، پروتئینی که مسئول پوستی قوی و جوان است ، در بدن تولید می شود. با این حال ، با گذشت زمان ، پوست می تواند شل و خطوط ریز شود و چین و چروک ها با کاهش تولید کلاژن طبیعی ظاهر شوند. HIFU برای تولید مجدد کلاژن مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه ظاهر صاف تر ، شفاف تر و جوان تر نشان می دهد. هایفو لاغری و زیبایی

دستگاه های Ultraformer 3 و ULFIT آخرین فناوری HIFU را با موارد زیر ارائه می دهند:

  • کارتریج های 1.5 و 2 میلی متری: خطوط ریز ، بافت پوست ، چین و چروک ، بزرگ شدن منافذ و ترویج جوانسازی پوست را هدف می گیرد.
  • کارتریج 3 میلی متری: تولید کلاژن و الاستین در لایه پوستی را برای پوست سفت تر تحریک می کند.
  • کارتریج 4.5 میلیمتری: با هدف قرار دادن سیستم آپونوروتیک عضلانی سطحی (SMAS) ، لیفت و تن اضافی ایجاد می کند.
  • کارتریج های 6 ، 9 و 13 میلی متری: باعث کاهش دائمی چربی و کانتور بدن از طریق مرگ سلول های چربی می شود. هایفو

آیا من برای یک صورت غیر جراحی نامزد هستم؟

اگر دچار سستی ملایم پوست (ظاهر و احساس سفتی صورت و گردن) هستید ، درمان هایفو با استفاده از دستگاه های ULFIT یا Ultraformer 3 ما بهترین انتخاب برای لیفتینگ بدون جراحی است. در حالی که HIFU نتایج لیفت صورت را تکرار نمی کند ، همان لایه های بنیادی عمیق پوست را مورد بررسی قرار می دهد. این یک جایگزین عالی برای کسانی است که برای جراحی آماده نیستند.

آیا HIFU درمان مناسب برای بدن من است؟

آیا به لیپوساکشن یا جراحی شکم فکر کرده اید؟ HIFU یک راه حل عالی بدون جراحی است. از آنجا که پوست با افزایش سن ، نوسانات وزن و حاملگی حالت ارتجاعی و رنگی خود را از دست می دهد ، درمان های HIFU که با ULFIT یا Ultraformer 3 ارائه می شود می تواند پوست را سفت و تمیز کرده و با درمان های چربی سوز کنده شود. همه بدون خطرات یا خرابی های مرتبط با جراحی.

مزایای دیگر از ULTRAFORMER 3 و ULFIT درمان

  • کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک
  • ماهیچه های صورت بالا ، محکم و سفت می شوند
  • خطوط سفت تر صورت
  • کشش بیشتر و گردش بهتر
  • کاهش چشمگیر پف و سایه دور چشم
  • پوست سفت تر با خاصیت ارتجاعی بهتر

هایفو,دستگاه هایفو,دستگاه هایفو 10 بعدی آیس,آیس,هایفو,10 بعدی,یانی طب لیزر,جدید,جدیدترین,بهترین دستگاه هایفو,جدیدترین دستگاه هایفو,عکس,عکس هایفو,10 بعدی,202110D HIFU,

شکل 2: هایغو 10 بعدی آیس

 

سوالات متداول درمان HIFU

هزینه HIFU

درمان های HIFU این مزیت را دارد که تنها بخشی از هزینه همتایان جراحی آنها است. با جدیدترین فناوری ارائه شده با دستگاه های ULFIT و Ultraformer 3 ، درمان برای افراد معمولی مقرون به صرفه تر و در دسترس تر است. بسته به منطقه درمان ، هزینه یک درمان معمولی بین 150 تا 1300 دلار است.

آیا HIFU ایمن است؟

آره. انرژی سونوگرافی بیش از 50 سال است که با خیال راحت در زمینه پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. ULFIT در فهرست TGA (The Medicare Goods Administration) آمده است ، به این معنی که می توانید مطمئن باشید وزارت بهداشت استرالیا آن را تنظیم می کند. Ultraformer دارای تاییدیه TGA ARTG #267732 است.

درمان HIFU من چقدر طول خواهد کشید؟

بیشتر درمان های صورت و گردن تا 60 دقیقه به طول می انجامد و بیماران بلافاصله پس از عمل می توانند فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند. ممکن است در طول درمان و چند ساعت بعد از آن کمی قرمزی را تجربه کنید. برخی از مراجعه کنندگان احساس سوزن سوزن شدن ، حساسیت یا تورم جزئی می کنند.

آیا درمان هایفو درد آور است؟

وقتی Ultraformer 3 یا ULFIT اولتراسوند متمرکز را در عمق پوست انجام می دهد ، بسیاری از افراد متوجه ارتعاش و گرما می شوند. در حالی که احساس بین مناطق درمانی متفاوت خواهد بود ، برخی ممکن است ناراحتی موضعی را تجربه کنند که با پایان درمان به سرعت برطرف می شود.

آیا عوارض جانبی دارد؟

در حالی که ممکن است احساس سوزن سوزن شدن ، قرمزی ، تورم و حساسیت به موقت رخ دهد ، تعداد کمی از عوارض جانبی را گزارش می دهند که بیش از چند ساعت پس از درمان باقی می مانند. این تعداد کمی تا دو هفته بعد کبودی جزئی را تجربه کرده اند. در مقایسه با عوارض جانبی و عوارض احتمالی گزینه های جراحی ، HIFU یک گزینه ایمن ، م effectiveثر و بسیار تحمل پذیر است. با این حال ، اگر نگران عوارض جانبی هستید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در اسرع وقت با ما تماس بگیرید. هایفو

آیا نتایج دائمی هستند؟

کاهش چربی دائمی است ، در حالی که درمان های سفت کننده پوست نتایج قابل مشاهده ای را تا هجده ماه ارائه می دهند که ممکن است با شروع دوباره کاهش کلاژن طبیعی شروع به محو شدن کنند. بسته به موقعیت شما ، بازگشت برای درمان های بعدی هر شش تا دوازده ماه ممکن است به شما در حفظ ظاهر جوانتر شما کمک کند.

Continue Reading

زیبایی

لیزر تیتانیوم جدید 2021 | فروش اقساطی 09137106334

Published

on

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم

تیتانیوم

فهرست مطالب

دستگاه لیزر تیتانیوم

از بین بردن موهای زائد… کاملا موثر و بدون درد

مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر تیتانیوم

چگونه کار می کند؟

نتایج قابل توجه از اولین درمان

سوالات رایج

آیا روی رنگ موهای من کار می کند؟

به چند روش درمانی نیاز دارم؟

آیا درمان بی خطر است؟

آیا درمان دردناک است؟

آیا عوارض جانبی دارد؟

 

شکل ها

شکل 1: لیزر تیتانیوم

شکل 2: سوپرانو تیتانیوم

 

 

 

دستگاه لیزر تیتانیوم

با استفاده از این دستگاه بدون درد و مناسب برای انواع پوست، از شر موهای ناخواسته و ناخوشایند خلاص شوید.

 

 

از بین بردن موهای زائد… کاملا موثر و بدون درد

Titanium laser یکی از معدود سیستم های لیزر موهای زائد است که نور را در طول موج های مناسب برای انواع پوست منتشر می کند و بدون در نظر گرفتن رنگ پوست، موهای زائد دائمی ایمن و موثر ایجاد می کند. فناوری خنک کننده آن برای تسکین در محل تماس کار می کند و نتایج بدون درد به شما می دهد. لیزر تیتانیوم

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم

شکل 1: لیزر تیتانیوم

مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر تیتانیوم

  • مناسب برای انواع پوست و رنگ
  • خنک کننده تماسی برای درمان بدون درد تسکین می دهد.
  • طول موج بیشتر برای نتیجه موثرتر
  • فناوری در حرکت به معنای از دست رفتن هیچ مویی نیست.
  • اندازه هدف بزرگتر به معنی درمان سریعتر است.

چگونه کار می کند؟

در طول درمان، درمانگر شما لیزر را در ناحیه ای که می خواهید درمان کنید راهنمایی می کند. لیزر به ملانین موجود در مو جذب می شود و نور را به فولیکول مو هدایت می کند. این فناوری پیشرفته با بالا بردن آرام دمای داخل فولیکول مو، باعث آسیب به فولیکول بدون تخریب یا آسیب رساندن به بافت اطراف می شود، رشد مو را کاهش می دهد. Soprano Titanium روی اکثر انواع موها کار می کند به جز مو بور، خاکستری و قرمز زیرا ملانین کمتری در ساقه مو وجود دارد.

نتایج قابل توجه از اولین درمان

بین دو تا چهار هفته پس از درمان موهای ناحیه تحت درمان ریخته می شوند. در طول این مدت، شما متوجه تفاوت رشد مو خواهید شد، که کندتر و ریزتر خواهد شد. توصیه می شود یک دوره درمان انجام دهید تا فولیکول مو به طور کامل از بین برود. هنگامی که یک برنامه درمانی مناسب ایجاد می شود، می توانید در مورد نتیجه مورد نظر خود صحبت کنید.

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم

شکل 2: سوپرانو تیتانیوم

سوالات رایج

آیا روی رنگ موهای من کار می کند؟

Soprano Titanium روی اکثر انواع موها کار می کند به جز مو بور، خاکستری و قرمز زیرا ملانین کمتری در ساقه مو وجود دارد. تمام سیستم های لیزر موهای زائد به طور مشابه محدود می شوند. سوپرانو تیتانیوم بر روی همه بافت های مو، فر و صاف موثر است.

به چند روش درمانی نیاز دارم؟

این به تراکم و رنگ موهای شما بستگی دارد. درمانگران بسیار آموزش دیده ما می توانند موهای شما را در هنگام مشاوره ارزیابی کنند و یک برنامه درمانی ایجاد می شود. توصیه می شود یک دوره درمان انجام دهید تا فولیکول مو به طور کامل از بین برود.

آیا درمان بی خطر است؟

بله… این فناوری پیشرفته به راحتی و بدون تخریب یا آسیب رساندن به بافت های اطراف، دمای داخل فولیکول مو را افزایش می دهد.

آیا درمان دردناک است؟

درمان دردناک نیست. شما مقداری گرما تجربه خواهید کرد (شبیه احساس ماساژ سنگ داغ) و به دلیل سیستم خنک کننده تماسی Soprano Titanium ، درمان در طی مراحل کار راحت می شود. سایر روشهای حذف مو مانند الکترولیز، شکر و اپیلاسیون بسیار دردناک تر هستند.

آیا عوارض جانبی دارد؟

پس از درمان، پوست ممکن است کمی قرمز باشد. این به طور کلی پس از چند ساعت محو می شود اما کاهش کامل آن ممکن است بین 24 تا 48 ساعت طول بکشد.

Continue Reading

Trending