لیزر موهای زائد
فهرست مطالب
کلینیک های رفع موهای زائد در سال 2020 زنده و فعال هستند
آموختن
آموزش از صاحبان مجرب کلینیک رفع موهای زائد
چگونه وارد رشته زیبایی شناسی شدید؟ انگیزه اصلی شما از شروع چه بود؟
شما کار با فناوری حذف موهای زائد آلما را نسبتاً زود شروع کردید، چه چیزی بر این تصمیم تأثیر گذاشت؟
به نظر می رسد از این تصمیم پشیمان نیستید
به غیر از فناوری، اداره یک کلینیک به معنای خدمات به مشتریان و بازاریابی نیز هست – چگونه با آن ها برخورد می کنید؟
آخرین توصیه ای که می توانید به مبتدیان بدهید؟
دستیابی به اهداف خود از طریق انگیزه شخصی و فداکاری
شما یک داستان شخصی دارید که چگونه به زیبایی شناسی رسیدید
از چه زمانی پیشنهاد حذف موهای زائد را در کلینیک زیبایی خود شروع کردید؟
شکل ها
شکل 1: لیزر موهای زائد 2022
شکل 2: لیزر رفع موهای زائد پلاتینیوم
کلینیک های رفع موهای زائد در سال 2020 زنده و فعال هستند
در سال 2017، بدبینانی وجود داشتند که اعلام کردند بازار کلینیک های لیزر موهای زائد ممکن است مرده باشد. آنها از حقیقت دور بودند. با درآمد سالانه بازار بیش از 1 میلیارد دلار در سطح جهان، در زیبایی شناسی زیبایی شناسی انجام شده توسط دستگاه ها در رتبه 2 باقی مانده است (دیگر شکل دادن بدن بدون جراحی است. این درست است که نسلهای جوانتر برای آزمایش دستگاههای خانگی و روشهای مشکوک DIY آمادهتر هستند. همچنین درست است که در چند بازار محلی خاص، قیمت های درمان کاهش یافته است. دستگاه پلاتینیوم 2022
شکل 1: لیزر موهای زائد 2022
آموختن
بنابراین ما آموختیم که هنوز دلایل خوبی برای صاحبان کلینیک های لیزر موهای زائد وجود دارد تا کسب و کار خود را حفظ کرده و رشد دهند. واضح است که فضایی برای کارآفرینان جدید وجود دارد تا شیوه های خود را شروع کنند. در آلما که یکی از پیشروان جهانی در تجهیزات پزشکی، بهویژه راهحلهای پیشرفته حذف موهای زائد است، با هر دو نوع متخصصی مواجه میشویم که به دنبال فناوری و تجربه ما در این زمینه هستند. ارتباط با این افراد درک ما را از نیازهای بازار تقویت می کند. این راهی است که بتوانیم یک قدم جلوتر از رقابت باقی بمانیم.
آموزش از صاحبان مجرب کلینیک رفع موهای زائد
اخیراً، در طول همهگیری COVID-19 وقت آزاد داشتیم تا با چند صاحب کلینیک لیزر موهای زائد موفق صحبت کنیم تا نکات و بینشهای مفیدی را برای تازه واردان در این زمینه جمعآوری کنیم. بدیهی است که ممکن است در چند ماه آینده به دلیل قرنطینه اخیر و فاصله گذاری اجتماعی که بسیاری از افراد مجبور به انجام آن شده اند، برخی چیزها متفاوت باشد. با این حال، ما معتقدیم که بسیاری از این بینش ها ابتدایی هستند و در هر شرایط فعلی مقاومت می کنند.
چگونه وارد رشته زیبایی شناسی شدید؟ انگیزه اصلی شما از شروع چه بود؟
من 18 سال پیش، زمانی که پوست زیبایی نسبتا جوان بود، شروع کردم. دیدن اینکه بیماران بعد از ملاقات با من چقدر خوشحال بودند، قوی ترین انگیزه من بود. به خصوص آنهایی که از یک وضعیت زیبایی شناختی طولانی مدت رنج می بردند. در آن زمان، لیزر دایود در اکثر کلینیک ها در دسترس نبود. بنابراین این یک راه ساده برای من بود تا خودم را از دیگران متمایز کنم . با گذشت زمان بیشتر و بیشتر در مورد لیزرهای مختلف و دستگاه های دیگر به ویژه با شرکت در کنگره های پزشکی یاد گرفتم. اینجاست که من واقعاً میتوانم بسیاری از فناوریها و روشهای درمانی جدید را در یک مکان مقایسه و تجربه کنم.
شما کار با فناوری حذف موهای زائد آلما را نسبتاً زود شروع کردید، چه چیزی بر این تصمیم تأثیر گذاشت؟
«بله، من از سال 2006 کار با آلما را شروع کردم، بنابراین کلینیک من هنوز نسبتاً جدید بود. من میدانم که بسیاری از پزشکان اغلب تحت تأثیر درخواستهای مشتریان و سر و صدای صنعت وقتی به دنبال فناوری جدید میگردند، قرار میگیرند. قانون سرانگشتی من این بود – اگر بتوانم به این دستگاه به خودم و والدینم اعتماد کنم، پس می توانم برای درمان بیمارانم به آن اعتماد کنم. با تحقیق در مورد لیزر موهای زائد آلما و سایر دستگاهها متوجه شدم که به ایمنی و کارایی آن متعهد است.
به نظر می رسد از این تصمیم پشیمان نیستید
“به هیچ وجه (با خنده). در اوایل، وقتی برخی از بیماران از من پرسیدند که چرا درمانهای من به اندازه برخی کلینیکهای دیگر ارزان نیست، به آنها گفتم که میتوانند بیرون بروند و خودشان کشف کنند. به سرعت همه آنها برگشتند و به من گفتند که حق با من است. اگر به دنبال نتایج هستید و همچنین نمیپذیرید که از درمانهای دردناک با دستگاههای ارزان رنج ببرید – پس برای خود یک کلینیک با استفاده از فناوری لیزر موهای زائد واقعی آلما سوپرانو پیدا کنید. این نه تنها برای رفع موهای زائد، بلکه برای تمام دستگاه های زیبایی پزشکی صدق می کند. دستگاه پلاتینیوم سوپرانو آیس
به غیر از فناوری، اداره یک کلینیک به معنای خدمات به مشتریان و بازاریابی نیز هست – چگونه با آن ها برخورد می کنید؟
برای بازاریابی، آژانسی دارم که به پستهای رسانههای اجتماعی (اینستاگرام و فیسبوک) کمک میکند. به نظر من این کانالها هم برای دستیابی به بیماران جدید و هم برای تقویت برندم برای بیماران وفادارم بسیار مهم هستند. من همچنین شروع به انتشار برخی از محتوای YouTube می کنم زیرا می دانم که برای نتایج موتور جستجو مهم است. از نظر خدمات به مشتریان باید بگویم که خوشحالم که بیماران بسیار راضی دارم. من به ندرت با مشتریان ناراضی سروکار دارم. و وقتی این اتفاق افتاد، چند جلسه رایگان همیشه مشکل را حل میکند!»
آخرین توصیه ای که می توانید به مبتدیان بدهید؟
اگر قرار است حذف موهای زائد بخش عمده ای از کلینیک شما باشد، پس حتما باید آن را بر اساس یک دستگاه قابل اعتماد بسازید. دستگاه اثبات شده ای مانند لیزر موهای زائد سوپرانو آلما. با این حال، اگر شما نیز یک متخصص پوست هستید و به دنبال انجام درمان های پیشرفته جوانسازی و ضد پیری پوست هستید، هارمونی XL Pro آلما یک راه حل عالی برای شما است. این دستگاه نه تنها دارای 3 لیزر مختلف است، بلکه از فناوری SHR IPL آلما برای رفع موهای زائد نیز استفاده می کند، بنابراین شما یک پیشنهاد بسیار متنوع برای بیماران خود خواهید داشت.
دستیابی به اهداف خود از طریق انگیزه شخصی و فداکاری
در مرحله بعد، ما می خواستیم با فردی از همسایگی خود ملاقات کنیم. در اسرائیل، اداره بهداشت و دولت یکی از سختگیرانهترین طرحهای فاصلهگذاری اجتماعی در جهان را اجرا کردند. به عنوان بخشی از این طرح، کلینیک های زیبایی و همچنین بسیاری از مشاغل کوچک دیگر در هفته دوم مارس تعطیل شدند.
شما یک داستان شخصی دارید که چگونه به زیبایی شناسی رسیدید
“ بله، به عنوان یک نوجوان من به شدت از آکنه رنج می برد. کار به جایی رسید که من به مدرسه نمی روم. بنابراین واقعاً احساس میکنم که در یک مأموریت خدا هستم تا به دیگران کمک کنم بر هر مشکلی که رنج میبرند غلبه کنند. بنابراین آنها مجبور نیستند مانند من در خانه پنهان شوند. زمانی که گواهینامه ام را تمام کردم، از خانه شروع به کار کردم و مادرم که همیشه در کنار من بود، برای کمک به من ملحق شد. وقتی چند مشتری دائمی داشتم، یک اتاق کوچک در یک آرایشگاه در شهر گرفتم. دستگاه پلاتینیوم سوپرانو 2022
شکل 2: لیزر رفع موهای زائد پلاتینیوم
از چه زمانی پیشنهاد حذف موهای زائد را در کلینیک زیبایی خود شروع کردید؟
«در حدود سال 2009، نماینده مدیکال نوا (شریک اسرائیلی آلما و اکنون بخشی از آلما) به کلینیک من آمد تا این فناوری جدید توسط لیزر موهای زائد آلما را به من نشان دهد. این دستگاهی به نام ” SPA SHR ” بود، و اگرچه در آن زمان هنوز آنقدر محبوب نبود، به سرعت فهمیدم که این یک گام بزرگ رو به جلو برای درمانگاه من خواهد بود. در عرض یک سال من قبلاً از پیش بینی های اولیه ام بهتر عمل کردم تا جایی که دستگاه نتوانست با مقدار کاری که داشتم مطابقت کند. سپس توسط مدیکال نوا با لیزر پیشرفته تر سوپرانو XL آشنا شدم.