Connect with us

دایود لیزر یا لیزر دایود

لیزر الکساندرایت 2019 لیزر موهای زائد

Published

on

لیزر

لیزر موهای زائد

اگر از اصلاح ، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید ، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید.

لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روشهای آرایشی در ایالات متحده است. نور بسیار متمرکز در فولیکولهای مو را تاب می کند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کنند. که موها را از بین می برد.

اپیلاسیون لیزر

مزایای لیزر موهای زائد
لیزر برای از بین بردن موهای ناخواسته از صورت ، پا ، بازو ، زیر بغل ، خط بیکینی و مناطق دیگر مفید است.

مزایای لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است:

دقت لیزرها می توانند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف خود را آسیب نبینند.

سرعت. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را همزمان انجام دهد. لیزر می تواند هر ثانیه تقریباً یک چهارم اندازه را درمان کند. مناطق کوچک مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

پیش بینی بیشتر بیماران بعد از متوسط ​​سه تا هفت جلسه ریزش مو دائمی دارند.

نحوه آماده سازی برای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیزی بیش از موهای زائد ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که به انجام تمرین نیاز دارد و خطرات احتمالی را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد ، باید اعتبار پزشک یا تکنسین انجام این عمل را به طور کامل بررسی کنید.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان ، چیدن ، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد ، که به طور موقت با اپیلاسیون یا زدن آنها از بین می رود.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

در هنگام لیزر مو چه انتظاری دارید

درست قبل از عمل ، موهای شما که تحت معالجه قرار می گیرند ، تا چند میلی متر از سطح پوست بریده می شوند. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و محل قرارگیری موهای شما و همچنین رنگ پوست شما تنظیم می شود.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دایود لیزر یا لیزر دایود

تجربه من با لیزر موهای زائد – 2 ماه بعد

Published

on

تجربه من با لیزر موهای زائد - 2 ماه بعد
تجربه من با لیزر موهای زائد - 2 ماه بعد

در حالی که این پست وبلاگ معمولی من نیست ، می خواستم تمام تجربیات خود را در مورد لیزر موهای زائد که در حال حاضر در کلینیک لیزر همپشایر انجام می دهم ، با شما به اشتراک بگذارم .

اگر من را در اینستاگرام (مخصوصاً داستانهای IG) دنبال کنید ، می دانید که 2 ماه پیش تصمیم گرفتم از روش لیزر موهای زائد پیروی کنم. از نوجوانی ، همیشه در مورد موهای بدن ، بزرگترین دشمنم بوده ام. حالا اشتباه نکنید ، من یک سر دوست داشتنی با موهای ضخیم ، براق و قوی دارم ، با این حال ، به لطف ژن های شگفت انگیزم ، این بدان معناست که من موهای ضخیم و بسیار سریع در ناحیه پایین بدنم را نیز برکت داده ام. . من خوش شانس هستم ، نه؟ در حالی که برخی از خانمها ممکن است موهای بدن خود را دوست داشته باشند (و من اصلاً قضاوت نمی کنم) ، نظر من کمی متفاوت است و از روزهای نوجوانی من به اندازه دلخواهم اپیلاسیون ، تراشیده و موم کرده ام.

چرا لیزر موهای زائد؟

این را TMI در نظر بگیرید ، اما تا زمانی که به خاطر دارم از تعداد زیادی موهای زائد ، برآمدگی های موذی وحشتناک ، سایه های 5 ساعت و برخی از موهایی که در مدت 6 ساعت دوباره رشد می کنند رنج می برم. 6 ساعت! سالهاست که از موهایم آگاه هستم – مخصوصاً خط بیکینی. بنابراین ، در ابتدای سال (بعد از اینکه اپیلاسیون من را از بین برد و موهای زائد من را بیشتر کرد) ، گلوله را گاز گرفتم و تصمیم گرفتم که چیزی برای از دست دادن ندارم – جدا از موهایم!

تقریباً 3 ماه بعد ، من در مورد تجربه خود در مورد لیزر موهای زائد تا کنون بحث می کنم. نه تنها به این دلیل که زندگی من را تغییر داده است بلکه به این دلیل است که احساس من نسبت به بدنم به شدت تغییر کرده است. با این حال ، آنچه برای من کار می کند ممکن است برای همه کار نکند. توجه: همه ما انواع مختلف مو داریم و این نکته مهمی است که هنگام شروع لیزر موهای زائد باید به آن توجه کرد.

تجربه من با لیزر موهای زائد - 2 ماه بعدآغاز لیزر موهای زائد

خوشبختانه با کلینیک لوتی و لوئیس – مشاغل خانوادگی متشکل از مادر و دختر – برخورد کردم و قبل از اینکه بدانم ، اولین ملاقات خود را برای شروع درمان روی خط بیکینی رزرو کرده بودم. اکک اولین ملاقات من یک مشاوره بود – جایی که لوتی پوست من را آزمایش کرد ، با من در این فرآیند صحبت کرد و سپس تأیید کرد که پوست من برای ادامه درمان خوب است. شگفت انگیز . 2 جلسه در 1. به گفته لوتی ، موهای من برای لیزر موهای زائد – تیره و درشت – و البته ، این برای گوش من موسیقی بود!

امروزه اکثر مردم در مورد لیزر موهای زائد شنیده اند ، اما برخی از افراد (از جمله من) ممکن است در مورد لیزر ICE Soprano نشنیده باشند – این همان چیزی است که کلینیک لیزر همپشایر برای درمان خود استفاده می کند. این لیزر خاص از فناوری SHR استفاده می کند به این معنی که روش حرارتی تدریجی منحصر به فرد آن به طور موثری به فولیکول های مو آسیب می رساند و از آسیب به پوست اطراف جلوگیری می کند. همچنین به این معنی بود که عملاً بدون درد بود. برنده.

اولین درمان (پایان ژانویه) تقریباً 10 دقیقه به طول انجامید. بعد از اینکه لوتی ژل را استفاده کرد ، لیزر را سریع روی خط بیکینی من به جلو و عقب شروع کرد. اگر قبلاً سونوگرافی انجام داده اید ، دقیقاً همینطور است. در واقع ، ژل کاملاً آرامبخش بود و به لطف خنکی آن ، به سختی احساس می کنید که لیزر در حال دور شدن است. در عرض 10 دقیقه درمان من انجام شد و من آزاد بودم که با یک جزوه بعد از مراقبت ترک کنم.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بسیار ساده است و اگر صادق باشم ، هیچ عارضه جانبی مانند قرمزی و درد را تجربه نکرده ام. در واقع انگار هیچ وقت لیزر نشده بودم!

تجربه من با لیزر موهای زائد - 2 ماه بعدنتایج

احتمالاً تنها دلیلی که شما اینجا هستید ، درست است؟ اگر صادق باشم ، فوراً هیچ نتیجه ای ندیدم – که غیر معمول نیست. فقط من بی حوصله هستم *ایموجی هاله *را وارد می کند *. در حقیقت ، موهای من فقط دو روز پس از درمان شروع به رشد کردند. اما منتظر باشید … نتایج یک هفته پس از درمان من هنگامی که خط بیکینی خود را برای اولین بار تراشیدم به دست آمد.

بنابراین ، یک هفته و چند روز پس از اصلاح خط بیکینی برای اولین بار پس از لیزر موهای زائد ، احساس آرامش کردم (و کاملاً شگفت زده شدم) که دیدم موهای خط بیکینی من به سادگی … وجود ندارد. آکا ، آنها به سرعت قبل از درمان من رشد نکرده بودند. وسط خال. در واقع ، موهای خط بیکینی من حدود 2 هفته بعد شروع به رشد مجدد کرد – درست در زمان اصلاح مجدد برای درمان دوم. برای موهایی که معمولاً یک روز پس از اصلاح دوباره رشد می کنند ، بسیار چشمگیر است ، درسته؟

وقتی نوبت به درمان لیزر موهای زائد دوم من رسید (دقیقاً یک ماه بعد) ، تصمیم گرفتم دوباره گلوله را گاز بگیرم و از لتی خواستم کمی جلوتر برود و لات را بردارد. بله ، مقدار زیادی! خداحافظ مو در کل منطقه خانمهای من. لولز لوتی باعث شد در تمام مدت درمانم احساس راحتی کنم ، زیرا بیایید قبول کنیم که داشتن سر و صدای کسی در منطقه خانم های شما آرامش بخش ترین چیز نیست. مخصوصاً وقتی در حال دور زدن هستند! اما ، با پچ پچ و دوستی لوتی ، احساس راحتی کامل کردم. بنابراین با کمی کار اضافی ، درمان دوم من تقریباً 15 دقیقه به طول انجامید – در این صورت!

در مورد نتایج بعد از درمان دوم ، موهای من کاملاً تغییر کرده است! بله ، هنوز در حال رشد است ، اما در هیچ جای قبلی مانند گذشته نیست! در اینجا نتایجی وجود دارد که من بعد از دو درمان تجربه کردم …

  • بیشتر موهای من کمی بیشتر از دو هفته طول می کشد تا دوباره رشد کنم
  • با این حال ، خط بیکینی من به سختی در عرض 4 هفته دوباره رشد می کند (که در کل دو درمان انجام شده است)
  • دیگر نیازی به کابوس خارش دار بعد از اصلاح نیست
  • دیگر از برجستگی های اصلاح قرمز استفاده نمی شود
  • موهای من از حالت بسیار درشت به فوق العاده نرم تبدیل شده است. من هنوز از موهای زائد رنج می برم ، اما آموخته ام که متأسفانه این به دلیل نوع پوست من است. با این حال ، من امیدوارم که در چند ماه آینده ، موها همچنان به ریزش ادامه دهند (بله ، آنها نیز این کار را می کنند) و دیگر برای آنها باقی نمی ماند فرو رفته ! بهشت.

آیا لیزر موهای زائد را توصیه می کنم؟

100٪! در حالی که این ارزان ترین گزینه برای حذف مو نیست ، اما ارزش آن را دارد و همانطور که دوست دارم بگویم ، این سرمایه گذاری برای آزادی است! به علاوه ، اگر قبلاً برای موم های ماهانه پرداخت می کنید (مانند من) ، این نتیجه می دهد که در دراز مدت پول خود را پس انداز خواهید کرد. چیزی که بیشتر در مورد نتایجم دوست دارم؟ من اکنون می توانم بدون نگرانی در مورد خط بیکینی لباس شنا خود را بپوشم و به من اعتماد کنید ، برای یک دختر موی درشت مانند من ، این سعادت است. خوشبختی واقعی.

صحبت از پول ، کلینیک لیزری همپشایر به راحتی با بودجه شما کار می کند – هر چه که باشد! کاری که بسیاری از کلینیک ها انجام نمی دهند و در عوض ، با قیمت تعیین شده کار می کنند. قیمت ها از 20 پوند با مشاوره رایگان شروع می شود و می توانند مناطق زیادی از جمله لب ، چانه ، سینه ، پشت ، پاها ، بیکینی ، زیر بغل و بازوها را پوشش دهند.

هفته آینده برای درمان سوم به کلینیک باز می گردم و امیدوارم نتایج همچنان درخشان باشد! اگر علاقه مند هستید که نتایج من را کمی دیرتر – بخصوص بعد از آن – بشنوید ، در نظرات زیر به من اطلاع دهید! در اینجا دیگر هیچ تیغ و آزادی بیشتری وجود ندارد! ووپ

0 

Continue Reading

دایود لیزر یا لیزر دایود

لیزرهای مختلف موهای زائد قسمت 1

Published

on

لیزر موهای زائد لیزرهای مختلف موهای زائد قسمت 1

لیزر موهای زائد لیزرهای مختلف موهای زائد قسمت اول

در مورد دستگاه های لیزر موهای زائد ، گزینه های زیادی وجود دارد. پنج رایج ترین نوع لیزر موهای زائد شامل Ruby ، ​​Alexandrite ، IPL ، Diode و Nd: YAG است. هر سیستم لیزری با دیگری متفاوت است. برخی از لیزرها برای انواع خاصی از موها بهتر هستند. برخی از لیزرها برای افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند ، ایمن تر هستند. و برخی از سیستم های لیزری در مناطق خاصی از بدن عملکرد بهتری نسبت به سایر لیزرها دارند. در این سری 2 قسمتی در مورد لیزرهای مختلف موهای زائد ، شما با پنج لیزر برتر برای کاهش دائمی موها آشنا می شوید و مزایا و معایب هر سیستم را یاد می گیرید تا بتوانید بهترین لیزر موهای زائد در نیویورک را برای خود انتخاب کنید.

رفتن به قسمت دوم: مزایا و معایب سیستم های مختلف لیزری >>

لیزر موهای زائد روبی

لیزر موهای زائد Ruby اولین سیستمی بود که برای کاهش دائمی موها ایجاد شد. این سیستم از طول موج کوتاه تر 694 نانومتر استفاده می کند که ملانین را هدف قرار می دهد. این باعث می شود لیزر یاقوت برای از بین بردن موهای سبک و نازک ایده آل باشد. از طرف دیگر ، سیستم لیزر Ruby برای افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند توصیه نمی شود. سیستم لیزری روبی مکث طولانی بین پالس های لیزر دارد تا ناراحتی را کاهش دهد. در حالی که کمتر دردناک است ، اما تکرار کندتر بدان معناست که لیزر درمانی نسبت به سایر سیستم های لیزر موهای زائد به زمان بیشتری نیاز دارد. در نتیجه ، لیزر روبی برای مناطق کوچک درمان مناسب است.

محبوب ترین سیستم های لیزری روبی

  • RubyStar
  • پالومار E2000
  • یاقوت EpiPulse

لیزرهای موهای زائد الکساندرایت

لیزر الکساندرایت محبوب ترین سیستم لیزر موهای زائد است. همچنین سریعترین سیستم لیزری موجود است. به عنوان مثال ، لیزر الکساندرایت می تواند ناحیه وسیعی از درمان مانند پشت را در کمتر از 30 دقیقه پوشش دهد. نقطه ضعف تکرار سریع لیزر درد است. لیزر الکساندرایت یکی از راحت ترین سیستم های لیزر موهای زائد است. اگرچه ماشینهای جدیدتر دستگاههای خنک کننده را برای بهبود تجربه بیمار ساخته اند. لیزر الکساندرایت در طول موج کوتاهتر 755 نانومتر عمل می کند و برای هدف قرار دادن ملانین در فولیکول های موی افراد با رنگ پوست روشن تا زیتونی ایده آل است.

محبوب ترین سیستم های لیزری الکساندرایت

  • کاندلا
  • آپین جینوسور
  • GentleLase
  • EpiTouch Plus

لیزرهای موهای زائد دایود

دستگاه های دیود نسبتا جدید در بازار لیزر موهای زائد هستند. منبع انرژی آنها شامل نیمه هادی هایی است که به نام دیودها شناخته می شوند و برای ایجاد پرتو لیزر با طول موج 800-810 نانومتر در کنار هم قرار گرفته اند. این طول موج طولانی تر است و برای نفوذ به عمق فولیکول مو بهتر است. لیزرهای دیود به طور کلی برای انواع پوست های تیره بی خطر هستند و برای از بین بردن موهای ضخیم یا درشت ایده آل هستند. این امر باعث می شود سیستم لیزر موهای زائد Diode در بین مردانی که به دنبال درمان موهای پشت یا سینه هستند محبوب شود.

سیستم های لیزری دیود محبوب

  • SLP ، F1 دیود
  • LightSheer
  • MeDioStar
  • سوپرانو XL
  • LaserLite
  • Epistar
  • اوج

لیزر موهای زائد nd: yag

سیستم های Nd: YAG جدیدترین پیشرفت ها در فناوری لیزر زیبایی را ارائه می دهند. این سیستم علاوه بر لیزرهای موثر حذف موهای زائد ، کاربردهای متعددی از جمله حذف تاتو و لیزر پوست را ارائه می دهدبرای اصلاح آسیب های ناشی از نور خورشید سیستم های Nd: YAG در طول موج 1064 نانومتر کار می کنند. بیشتر سیستم های لیزری ملانین موجود در مو و پوست را هدف قرار می دهند. با این حال ، هدف قرار دادن ملانین باعث حذف موهای تیره در افرادی با انواع پوست روشن می شود. در طول موج 1064 نانومتر ، کربن کروموفور (ترکیب شیمیایی رنگی که نور را جذب می کند) بهتر از ملانین است. قبل از درمان ، لوسیون کربن روی پوست استفاده می شود. موهای ناخواسته بدن کربن را جذب می کند. از آنجا که لیزر کربن را هدف قرار می دهد و ملانین را حذف نمی کند ، لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر Nd: YAG برای انواع پوست ، حتی رنگ های برنزه پوست بی خطر است.

سیستم های لیزری Nd: YAG محبوب

  • سینوسور
  • کاندلا
  • GentleYAG
  • مدلیت IV
  • لیرا
  • اسکیتون
  • Cutera

ipl موهای زائد

لیزر موهای زائد IPL از یک لیزر واقعی استفاده نمی کند ، اما معادل آن به شکل نور شدید ضربان دار (IPL) است. مانند لیزرها ، IPL نیز با پالس انرژی حرارتی که توسط ملانین در فولیکول مو جذب می شود ، فوتوترمولیز را آغاز می کند. مزیت نور پالس شدید طول موج ، سطح انرژی و مدت زمان پالس قابل تنظیم است.

سیستم های IPL محبوب برای حذف موهای زائد

  • Aculight
  • کوانتومی
  • واشنگتن
  • Epilight
  • PhotoDerm

درباره لیزر موهای زائد از SKINNEY Medspa بیشتر بدانید >>

لیزر موهای زائد nyc

به قسمت دوم سری SKINNEY Medspa در لیزرهای مختلف برای کاهش دائمی موها ادامه دهید تا دریابید که کدام سیستم لیزری برای شما مناسب است. یا با تعیین وقت مشاوره رایگان لیزر موهای زائد ، آن را به متخصصان SKINNEY Medspa بسپارید. SKINNEY Medspa به عنوان بهترین آبگرم پوست و لیزر در منهتن ، به دلیل ارائه بهترین لیزر موهای زائد در نیویورک شناخته شده است و می تواند به شما در کشف بهترین و موثرترین مسیر برای پوست ابریشمی و صاف کمک کند.

Continue Reading

دایود لیزر یا لیزر دایود

لیزر موهای زائد در کلینیک ها | یانی طب لیزر 09137106334

Published

on

لیزر موهای زائد پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم,دستگاه پلاتینیوم

لیزر موهای زائد

فهرست مطالب

کلینیک های رفع موهای زائد در سال 2020 زنده و فعال هستند

آموختن

آموزش از صاحبان مجرب کلینیک رفع موهای زائد

چگونه وارد رشته زیبایی شناسی شدید؟ انگیزه اصلی شما از شروع چه بود؟

شما کار با فناوری حذف موهای زائد آلما را نسبتاً زود شروع کردید، چه چیزی بر این تصمیم تأثیر گذاشت؟

به نظر می رسد از این تصمیم پشیمان نیستید

به غیر از فناوری، اداره یک کلینیک به معنای خدمات به مشتریان و بازاریابی نیز هست – چگونه با آن ها برخورد می کنید؟

آخرین توصیه ای که می توانید به مبتدیان بدهید؟

دستیابی به اهداف خود از طریق انگیزه شخصی و فداکاری

شما یک داستان شخصی دارید که چگونه به زیبایی شناسی رسیدید

از چه زمانی پیشنهاد حذف موهای زائد را در کلینیک زیبایی خود شروع کردید؟

 

شکل ها

شکل 1: لیزر موهای زائد 2022

شکل 2: لیزر رفع موهای زائد پلاتینیوم

 

 

کلینیک های رفع موهای زائد در سال 2020 زنده و فعال هستند

در سال 2017، بدبینانی وجود داشتند که اعلام کردند بازار کلینیک های لیزر موهای زائد ممکن است مرده باشد. آنها از حقیقت دور بودند. با درآمد سالانه بازار بیش از 1 میلیارد دلار در سطح جهان، در زیبایی شناسی زیبایی شناسی انجام شده توسط دستگاه ها در رتبه 2 باقی مانده است (دیگر شکل دادن بدن بدون جراحی است. این درست است که نسل‌های جوان‌تر برای آزمایش دستگاه‌های خانگی و روش‌های مشکوک DIY آماده‌تر هستند. همچنین درست است که در چند بازار محلی خاص، قیمت های درمان کاهش یافته است. دستگاه پلاتینیوم 2022

2021, 2022, laser titanium, new, new laser, titanium, titanium 2021, بروزترین, تازه ترین, تحولی نو, تیتانیوم, جدیدترین, دستگاه لیزر, دستگاه لیزر تیتانیوم 2021, دستگاه های جدید, عکس دستگاه لیزر تیتانیوم, فناوری, فناوری تازه, قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم, لیزر تیتانیوم, مقایسه تیتانیوم با پلاتینیوم, نوین, هندپیس سه بعدی,سوپرانو آیس تیتانیوم

شکل 1: لیزر موهای زائد 2022

آموختن

بنابراین ما آموختیم که هنوز دلایل خوبی برای صاحبان کلینیک های لیزر موهای زائد وجود دارد تا کسب و کار خود را حفظ کرده و رشد دهند. واضح است که فضایی برای کارآفرینان جدید وجود دارد تا شیوه های خود را شروع کنند. در آلما که یکی از پیشروان جهانی در تجهیزات پزشکی، به‌ویژه راه‌حل‌های پیشرفته حذف موهای زائد است، با هر دو نوع متخصصی مواجه می‌شویم که به دنبال فناوری و تجربه ما در این زمینه هستند. ارتباط با این افراد درک ما را از نیازهای بازار تقویت می کند. این راهی است که بتوانیم یک قدم جلوتر از رقابت باقی بمانیم.

آموزش از صاحبان مجرب کلینیک رفع موهای زائد

اخیراً، در طول همه‌گیری COVID-19 وقت آزاد داشتیم تا با چند صاحب کلینیک لیزر موهای زائد موفق صحبت کنیم تا نکات و بینش‌های مفیدی را برای تازه واردان در این زمینه جمع‌آوری کنیم. بدیهی است که ممکن است در چند ماه آینده به دلیل قرنطینه اخیر و فاصله گذاری اجتماعی که بسیاری از افراد مجبور به انجام آن شده اند، برخی چیزها متفاوت باشد. با این حال، ما معتقدیم که بسیاری از این بینش ها ابتدایی هستند و در هر شرایط فعلی مقاومت می کنند.

چگونه وارد رشته زیبایی شناسی شدید؟ انگیزه اصلی شما از شروع چه بود؟

من 18 سال پیش، زمانی که پوست زیبایی نسبتا جوان بود، شروع کردم. دیدن اینکه بیماران بعد از ملاقات با من چقدر خوشحال بودند، قوی ترین انگیزه من بود. به خصوص آنهایی که از یک وضعیت زیبایی شناختی طولانی مدت رنج می بردند. در آن زمان، لیزر دایود در اکثر کلینیک ها در دسترس نبود. بنابراین این یک راه ساده برای من بود تا خودم را از دیگران متمایز کنم . با گذشت زمان بیشتر و بیشتر در مورد لیزرهای مختلف و دستگاه های دیگر به ویژه با شرکت در کنگره های پزشکی یاد گرفتم. اینجاست که من واقعاً می‌توانم بسیاری از فناوری‌ها و روش‌های درمانی جدید را در یک مکان مقایسه و تجربه کنم.

شما کار با فناوری حذف موهای زائد آلما را نسبتاً زود شروع کردید، چه چیزی بر این تصمیم تأثیر گذاشت؟

«بله، من از سال 2006 کار با آلما را شروع کردم، بنابراین کلینیک من هنوز نسبتاً جدید بود. من می‌دانم که بسیاری از پزشکان اغلب تحت تأثیر درخواست‌های مشتریان و سر و صدای صنعت وقتی به دنبال فناوری جدید می‌گردند، قرار می‌گیرند. قانون سرانگشتی من این بود – اگر بتوانم به این دستگاه به خودم و والدینم اعتماد کنم، پس می توانم برای درمان بیمارانم به آن اعتماد کنم. با تحقیق در مورد لیزر موهای زائد آلما و سایر دستگاه‌ها متوجه شدم که به ایمنی و کارایی آن متعهد است.

به نظر می رسد از این تصمیم پشیمان نیستید

“به هیچ وجه (با خنده). در اوایل، وقتی برخی از بیماران از من پرسیدند که چرا درمان‌های من به اندازه برخی کلینیک‌های دیگر ارزان نیست، به آنها گفتم که می‌توانند بیرون بروند و خودشان کشف کنند. به سرعت همه آنها برگشتند و به من گفتند که حق با من است. اگر به دنبال نتایج هستید و همچنین نمی‌پذیرید که از درمان‌های دردناک با دستگاه‌های ارزان رنج ببرید – پس برای خود یک کلینیک با استفاده از فناوری لیزر موهای زائد واقعی آلما سوپرانو پیدا کنید. این نه تنها برای رفع موهای زائد، بلکه برای تمام دستگاه های زیبایی پزشکی صدق می کند. دستگاه پلاتینیوم سوپرانو آیس

به غیر از فناوری، اداره یک کلینیک به معنای خدمات به مشتریان و بازاریابی نیز هست – چگونه با آن ها برخورد می کنید؟

برای بازاریابی، آژانسی دارم که به پست‌های رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام و فیسبوک) کمک می‌کند. به نظر من این کانال‌ها هم برای دستیابی به بیماران جدید و هم برای تقویت برندم برای بیماران وفادارم بسیار مهم هستند. من همچنین شروع به انتشار برخی از محتوای YouTube می کنم زیرا می دانم که برای نتایج موتور جستجو مهم است. از نظر خدمات به مشتریان باید بگویم که خوشحالم که بیماران بسیار راضی دارم. من به ندرت با مشتریان ناراضی سروکار دارم. و وقتی این اتفاق افتاد، چند جلسه رایگان همیشه مشکل را حل می‌کند!»

آخرین توصیه ای که می توانید به مبتدیان بدهید؟

اگر قرار است حذف موهای زائد بخش عمده ای از کلینیک شما باشد، پس حتما باید آن را بر اساس یک دستگاه قابل اعتماد بسازید. دستگاه اثبات شده ای مانند لیزر موهای زائد سوپرانو آلما. با این حال، اگر شما نیز یک متخصص پوست هستید و به دنبال انجام درمان های پیشرفته جوانسازی و ضد پیری پوست هستید، هارمونی XL Pro آلما یک راه حل عالی برای شما است. این دستگاه نه تنها دارای 3 لیزر مختلف است، بلکه از فناوری SHR IPL آلما برای رفع موهای زائد نیز استفاده می کند، بنابراین شما یک پیشنهاد بسیار متنوع برای بیماران خود خواهید داشت.

دستیابی به اهداف خود از طریق انگیزه شخصی و فداکاری

در مرحله بعد، ما می خواستیم با فردی از همسایگی خود ملاقات کنیم. در اسرائیل، اداره بهداشت و دولت یکی از سخت‌گیرانه‌ترین طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در جهان را اجرا کردند. به عنوان بخشی از این طرح، کلینیک های زیبایی و همچنین بسیاری از مشاغل کوچک دیگر در هفته دوم مارس تعطیل شدند.

شما یک داستان شخصی دارید که چگونه به زیبایی شناسی رسیدید

 بله، به عنوان یک نوجوان من به شدت از آکنه رنج می برد. کار به جایی رسید که من به مدرسه نمی روم. بنابراین واقعاً احساس می‌کنم که در یک مأموریت خدا هستم تا به دیگران کمک کنم بر هر مشکلی که رنج می‌برند غلبه کنند. بنابراین آنها مجبور نیستند مانند من در خانه پنهان شوند. زمانی که گواهینامه ام را تمام کردم، از خانه شروع به کار کردم و مادرم که همیشه در کنار من بود، برای کمک به من ملحق شد. وقتی چند مشتری دائمی داشتم، یک اتاق کوچک در یک آرایشگاه در شهر گرفتم. دستگاه پلاتینیوم سوپرانو 2022

پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم

شکل 2: لیزر رفع موهای زائد پلاتینیوم

از چه زمانی پیشنهاد حذف موهای زائد را در کلینیک زیبایی خود شروع کردید؟

«در حدود سال 2009، نماینده مدیکال نوا (شریک اسرائیلی آلما و اکنون بخشی از آلما) به کلینیک من آمد تا این فناوری جدید توسط لیزر موهای زائد آلما را به من نشان دهد. این دستگاهی به نام ” SPA SHR ” بود، و اگرچه در آن زمان هنوز آنقدر محبوب نبود، به سرعت فهمیدم که این یک گام بزرگ رو به جلو برای درمانگاه من خواهد بود. در عرض یک سال من قبلاً از پیش بینی های اولیه ام بهتر عمل کردم تا جایی که دستگاه نتوانست با مقدار کاری که داشتم مطابقت کند. سپس توسط مدیکال نوا با لیزر پیشرفته تر سوپرانو XL آشنا شدم.

Continue Reading

Trending